Opplandsjente Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Her sitter jeg 22 uker på vei med nr 3. Veldig spent og har gleda meg over graviditeten. Har hatt greitt svangerskap til nå, men har nå fått mye kynnere og vært på sykehuset to ganger pga det. Har måla livmorhalsen og alt ser foreløpig normalt ut. Ble fullt sykemeldt i dag og skal ta det med ro. Lettere sagt enn gjort med 2 barn i full aktivitet. Håper virkelig at dette går bra, måtte bare få ut bekymringa mi og høre om noen andre er i lignende situasjon.
Nr3påG3jenter:) Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Er ikke i samme situation... men jag håper det går bra med dig. Er ikke lett o ta det rolig med två små, jeg vet! Men pröv så langt det går!! Lykke til videre!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Kynnere kan en gå med i lange tider,det trenger absolutt ikke være farlig i det hele tatt,bare ta det med ro så mye som du kan,vet at det ikke er lett da du har to små. Jeg er nå i uke 16 og har begynt med kynnere,men de mener at dette vil gå godt,hvis jeg bare tar det med ro,men så har jeg en liten på snart 15 mnd,så det er ikke så enkelt her i huset heller. Heldigvis har jeg en herlig samboer som avlaster meg,når han da ikke er på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå