Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Tenkte jeg skulle prøve dette. Er moden og på overtid. Men hvor mye skal man ta, og hvor fort virker det? Noen som har prøvd med hell? Hvordan gik evt fødsel? Trykker anonym jeg, siden jeg har sett at andre som spør om tema får så mye pepper. Derë som bare skal kritisere og ikke har noen erfaring å komme med, trenger derved ikke bruke tid på å kommentere, da det ikke er deres mening jeg er ute etter.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 ville bare tatt 2 spiseskjeer var jg deg..d tok jg...fødselen gikk veldig fint=)tok sju timer..tar ikke så lang tid før d virker men vet ikke eksakt..men visst d ikke virker så ikke ta mer før mange mange timer etterpå eller dagen etter for du kan få veldig vondt i magen av d:(
Cosette Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Hei du, jeg skal ikke gi deg pepper, men ville bare nevne at det var en jordmor her som tidligere advarte om at det er en liten risiko for at morkaka kan løsne av å ta Lakserolje......men, jeg er ikke ekspert her altså :-D Lykke til uansett.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 jeg tok to spiseskjeer og 12 timer etter var jeg i gang.. det samme gjorde venninna mi, 12 timer og hun var i gang...
Elin Sabrina Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 JEg prøvde lakserolje på torsdag...tok kunn 1 ss og det holdt i 'MASSEVIS!!!! Men det satte ikke igang noe fødsel:( kunn vonde maserier i 3 timer...var på selveste termindagen men var nok ikke moden:(
Hilde :) Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Jeg prøvde lakser olje her i forrige uke. Først blandet jeg 2 ss i rømmegrøten, men det smakte py så jeg klarte ikke spise det, bare et par skjeer.. så blandet jeg litt over 1 ss i et lite glass apelsin jucie, og drakk det.. Ingenting skjedde.. gikk ikke på do ei gang, så neste dag blandet jeg 4 ss i jucien, men heller ingen virking da. Hadde nå trodd jeg ville løpe på do ihvertfall men neida.. Skjønner ikke no jeg.. hehe.. Spennende om det hjelper på deg da Lykke til
fru.ktbar Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 jeg tok 2 skjeer tidlig om morgenen, en gang mellom kl 3 og 5, født samme dag sent på natten. Tror det tar ca 12 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå