MartheMor+Lillegutt Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Ser at du lurte litt på det med rockering. Du får nok samme effekt med vanlig ring også, hvis du klarer å holde på en stund med en sånn. Jeg kjøpte vanlig på apotek for noen år siden, og holdt aldri mer enn maks noen sekunder. Bestilte fra USA for noen uker siden, og fikk den en uke etterpå ca. Og med denne kan jeg rocke så lenge jeg orker:) Supergod effekt, sambo kommenterte i dag at jeg har blitt tynnere;) Og du: Det er ikke toll på den, siden vareverdien er under 200. Frakten teller ikke med. Tilsammen med frakt kom den på ca 350 kr
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Svarer på denne jeg siden jeg lurte på de på apoteket vs de fra USA. Da tror jeg at jeg bestiller fra USA i stedet. Hvilken side bestillte du fra??
MartheMor+Lillegutt Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 Siden heter sports-hoop.com. Ser at prisen derfra inkl frakt nesten blir den samme som de på apoteket. Jeg er iallefall mye mer fornøyd med den fra USA. Men vær forberedt på at du kommer til å synes det er litt vondt i begynnelsen!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Takker! Da bestiller jeg derfra. Ser på siden at det er mange ulike typer å velge mellom og jeg forstår ikke helt hvilken jeg må velge. Kan du hjelpe meg med det også??
MartheMor+Lillegutt Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2008 Bare hyggelig:) Jeg kjøpte en acu-hoop som passet min vekt etter tips fra en her inne. Men skjønte ikke forskjellen på de ulike typene da..
Monajenten Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Åhh tusen takk!!! Og så kjekt at du har dyttet hele veien, hehe;-) Da skal jeg bestille derfra jeg også!!! :-D Tusen takk igjen;-)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Nei jeg skjønner heller ikke forskjellen på de og vet ikke hvor mye jeg veier målt i Ib. Veier du langt fra 63 kg...??
Monajenten Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 http://www.gometal.com/pInc/lask.html http://www.sports-hoop.com/product_acu_3b.html
MartheMor+Lillegutt Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2008 Der fant du de linkene jeg lette etter ja:) Ingen problem det Monajenten. Tenkte jeg kunne bidra med mine erfaringer, var litt kjipt å kjøpe den på apoteket når jeg ikke fikk brukt den. Nå derimot - helt blå på begge sidene og noen cm mindre rundt midjen;)
Monajenten Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 Det høres lovende ut, det!! :-) Har vært syk en stund nå, og ikke blitt mye trening eller skikkelig mat. Nå skal jeg begynne på ny frisk 1. mars, da blir det trening på SATS, rockering de dagene det ikke passer, og masse god og sunn mat med grønnsaker:-) Skal også melde meg inn i vektklubb.no. SKAL bli bedre trent til sommeren;-) Funker det på "kjærlighetshåndtakene" også? :-)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. februar 2008 Det høres ut som en god plan ja:) Jeg har begynt skikkelig på elixia igjen også, går mest på spinning da. Og det funker jo bra på vekta det. Mitt problem har hele tiden vært kiloene som legger seg rundt midjen og "lovehandles" som du sier, og de har liksom ikke blitt borte av kondisjonstrening. Men etter litt over en uke med rocking så ser jeg resultater allerede, skikkelig deilig følelse:)
Monajenten Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 ÅÅåååååå jeg MÅ jo bare ha denne ringen, hehe;-) Gleeder meg til å komme i gang igjen!!! Tusen takk igjen for at du dyttet til meg:-)
Magandang anak ko Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 Mulig jeg lever opp til nicket mitt nå, men er det ikke bevegelsene som avgjør om det er slankende eller ikke? Trodde ikke vekten hadde så mye å si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå