Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 dvs, så og si hele! har det noe å si for utbetalingen av foreldrepenger/feriepenger? Eller går det sin vante gang, altså med "vanlig" lønning?:)er redd det går ann å tape på dette.( arbeidsgiver forskutterer lønn....) takknemlig for svar
Trulte76 Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 har ingenting å si ang foreldre penger..feriepenger er jeg ikke sikker på siden arbeidsgiver forskudterer de.. hadde NAV betalt direkte til deg hadde du fått minimalt med feriepenger.. Med meg forskudterer ikke jobben sykepengene, så da vil jeg få viss antal uker som blir utregnet til feriepenger fra NAV.. Mulig det er anderledes siden jobben betaler direkte til deg
adelia*termin 18/10* Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Du har rett på feriepenger for de 12 første ukene du er sykmeldt
mamma`n til nurk Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Der jeg jobber går man automatisk over på svangerskapspenger etter 8 ukers sykemld, og etter 5 mnd tar NAV over utbetalingene resten av svangerskapet og permisjonstiden. Dermed hadde jeg tapt lønnsøkning, ansinitetsopprykk og masse feriepenger hadde jeg vært sykemld lenge. Men det er ikke likt overalt, så jeg ville nok hørt med sjefen din, evt fagforeningen din ang dine rettigheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå