Gå til innhold

Hvem hadde dere som forlover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt problemer, for hvem er det man bruker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal gifte meg neste sommer og jeg skal ha min beste venninne som forlover:-)

Skrevet

Jeg gifter meg til neste år, og skal ha min søster som forlover (reiser bare nærmeste familie).

Skrevet

Jeg var forlovern til mamma i Mai i fjor.. :)

Skrevet

Jeg har bestevenninna fra barndommen som forlover. Hun er min fortsatt min beste venninne :-)

Skrevet

Eg har ei venninne frå vidaregåande som forlovar. Ho er den som kjenner meg best.

Skrevet

jeg hadde en venninne fra gymnaset og studiene, min mann hadde pappaen sin (DET var en stolt pappa, det!)

Skrevet

Eg skal gifte meg til sommeren, og har valgt den venninna eg kommer best overrens med. Vi har kjent hverandre i snart 8 år, men stortrives ilag...

Skrevet

Jeg hadde mi beste venninne, og mannen hadde sin beste kamerat. Trodde det var mest vanlig, men ser jo at andre har brukt endel familie.. Hvis man tar den som føles mest riktig, så er det vel egentlig ingen regler for hvem som kan være og ikke. Lykke til med valget!

Tror ikke utdrikkingslaget mitt hadde blitt like morsomt hvis mamma hadde vært forlover..hehe:-)

Skrevet

Jeg har ei venninne som jeg har kjent i rundt 23 år + ei jeg har kjent i ca 14 år. Setter pris på begge to på hver sin måte og kunne ikke velge mellom dem. Forloveden har også to gode kompiser han har kjent siden videregående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...