har4barn Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Fikk clear blue digitale el-tester i posten. Begynte å teste på søndag. Den første måtte jeg holde inn for at den skulle virke. Etter det var det stopp!! Kommer bare opp feilmelding! Æsj!! Nå er jeg på dag 12, og jeg har beg å få el-slim og smerter. Har sendt melding til Billig-teste, og jeg får god hjelp der, men det hjelper ikke meg i denne pp'en!! Mannen har vært borte siden torsdag, og kommer hjem først i morgen. Jeg skulle teste for å sjekke om kroppen var i gang igjen etter utskrapning + sjekke om vi kunne rekke det! Får bare krysse fingrene likevel. Men, er bare SÅ irriterende!!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Huff ja..det er kjedelig altså når sånne ting skjer :-S Men jeg stoler ikke helt på de testene i det hele tatt jeg... Har faktisk testet med de i 9 dager i strekk (og jeg MÅ ha hatt EL en av de dagene), men har ikke fått utslag på de... Men kanskje jeg har ekstremt kort LH-stigning ;-) Lykke til da :-D
Mummimamma:-) Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Så dumt da! Men el kommer jo gjerne etter el-slimet, så kanskje det er tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå