Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Er druer bare gode og søte eller er de på noen måte sunne? Føler jeg spiser druer litt ofte jeg
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 jeg vet bare at druer inneholder mye fruktose som kan omdannes til fett eller sukker..husker ikke helt hva d var..men når jeg gikk på slanke kurs så anbefalte de ikke for mye druer.. men spis å kos deg du:)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Klart det er sunt! Det er frukt, frukt er sunt! Det verste som kan skje er at du får vondt i magen hvis du spiser for mye. Druer inneholder mineraler som fosfor, jern og kalsium.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har hatt noen perioder der jeg har spist endel druer, og fått litt vondt i magen ja;)hehe..mye luft kan man si;)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Det er jo frukt så det er ikke usunt. Men som en over her skriver, det inneholder mye druesukker og kan blant annet føre til svangerskapsdiabetes. Selvfølgelig kan ikke druene i seg selv føre til diabetes, men med tanke på sukkermengden så har den mengden like mye å si for kroppen på samme måte som man spiser sjokolade osv. Jada, forskjell på sukker og druesukker, men begge har like stor innvirkning på diabetes.
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Innholder ikke druer fiber også? Syntes å lese det på drue pakken;-) Sitter selv her å trykker i tryne, med god samv. helt til jeg ble minnet på at vi ikke bør spise for mye, hehehehe
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Det er veldig mye fruktsukker i druer, det fører til at blodsukkeret stiger raskt. Det er ikke bra. Derfor er det lurt å begrense inntaket av druer selv om det også inneholder mye sundt også. Alt med måte er det noe som heter, og desverre gjelder dette druer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå