Gå til innhold

*snufs*... alt er så trist...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste akkurat "Helene og pappa"-bloggen... Skulle ønske jeg også hadde en mann som kunne være så interessert i lille snella! *Hulk*!! Tenk så lenge jeg ventet med å få barn... Ventet på "den rette", så ville han ikke være sammen med meg da jeg ble gravid... Fant ut han var for ung (30 år...)!! Får håpe jeg en dag blir like heldig som Mette-Marit, og finner meg en kjekk mann som vil ha meg med barn.... *tørker tårene*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok bare stille meg i rekken der ja....det er nok alene mødrenes drøm det å treffe en som vil ha både dama og ungen....Ikke lett det der...er så trist å få barn med en man tror vil stille masse opp....vi var gift og han ble sett på av alle som en som var SÅÅ glad i barn....vi planla stifte familie....men da var det tydlig at han syns det var gøy med onkelbarn som han kunne leke en liten stund med....når det ble ansvar og 24 t i døgnet var det visst ikke gøy lenger....fortvilende....

Skrevet

Signerer her jeg også!

Drømmer og håper på at ikke alle menn blir skremt av barn og ansvar -og forpliktelser.

En god nabo fortalte meg at noen menn har den egenskapen at de kan bli veldig glade i andres barn og deres mødre...Så la oss håpe at vi møter en sånn mann;o)

Skrevet

Litt motiverende å se på "mamma søker kjæreste da". Mange av mennene virket jo så søte:D

Faren min er ikke min ekte pappa, han traff mamma når jeg var 8 år, men han har alltid behandlet meg som 100% sin egen datter!! Jeg har to små søstre som er "hans egne", men jeg har ALDRI følt at han er mer glad i de, tvert i mot behandler han meg som sin førstefødte ;o)

Får håpe det er flere menn der ute som pappa'n min;)

Skrevet

vel. det er ikke dere damer som sliter med å finne noen som er villig til å ta vare på andres barn. har jammen dårlig erfaring der selv, men drømmer om at en dag så treffer jeg noen.

Skrevet

joa, etter mange år som alenemor trodde jeg også at jeg hadde truffet ham, ble samboer og ny baby på veg- før han ombestemte seg .... sitter her gravid og alene med et stort barn - drit lei og sliten... føler meg dum som et nek som stolte på ham...lurt igjen ... denne gangen kan jeg vel bare gi opp ?? to barn med to fedre ... vidt alderspenn og dette skal jeg følge opp med fritidsaktiviteter, full jobb, etc etc.. orker ikke mer !! Siste sambo vet jo ikke engang om han vil være med på fødselen eller ha kontakt med ungen etterpå... er møkk lei av å være alene om alt hele tia ..

sorry.. bare et hjertesukk fra sliten gravid med bekkenløsning ....

Skrevet

det er ikke noe artig. kjenner til det med å ordne alt selv. ensomt er det oxo siden jeg har ingen rundt meg å snakke med o.l, men må jo bare prøve å se fremover å satse på at det blir bedre etterhvert.

2 barn og 2 fedre. det finnes værre en det da ;o) går seg til skal du se.

Skrevet

Uff, skikkelig kjip situasjon!!

MEN, igjen, se på "mamma søker kjæreste". Der var det MANGE menn som ville ha hun damen med 4 (!!!!) barn, med 2 forskjellige fedre. Da er det håp for deg og vettu;o)

Skrevet

Ååh... Jeg har ikke tv3 da.. Men det høres vel kanskje ut som det finnes et lite håp for oss single mammaer og pappaer! Er for så vidt ikke på leting etter mann da, får vel bare ta det som det kommer. Skjer det, så skjer det =)

Føler meg på en måte litt bedre nå, nå som jeg skjønner at jeg ikke er alene om å ha det slik innimellom... Takk folkens =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...