Gå til innhold

noen som kan svare meg kjappt????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er foster vannet blankt ,stod i dusjen merka noe som kom og det var ikke tiss,lukta ikke noe spessielt.fostervann? har hatt mye vonde kynnere i 2 dager termin 3mars.synes er litt teit å ringe å spørre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt ikke teit å ringe å spørre, vil tro det er vannet som er gått. Og på føden tar de en rask prøve med en qtips i sjeden som gir deg svar på ett minutt! Hvis det er fostervannet, vil det mest sannsynlig skje en fødsel i løpet av ett døgn og hvis ikke vil de sette deg i gang om tre døgn! RING RING RING ;)

Skrevet

takk helvete nå blei jeg redd,ja skal ringe nå

Skrevet

Tihi, hvordan går det?? Hva sa føden? Hadde det bare vært meg...:)

Skrevet

Nysgjerrig... Hun er vel på føden på sjekk tenker jeg.. Men håper hun svarer når hun har kommet tilbake..

Skrevet

dytt!! :)

Skrevet

ringte føden ja fikk til svar av ei sur jm at ikke sikkert er fostervann,jeg spurte om fargen ,blank sa ho ja nemlig sa jeg er ikke tiss da .sett på ett bind og ring senere hvis kommer mere ha det bra og klaska på røret,følte meg dum.

Skrevet

Uff...Fikk også ei sånn snerpe en gang jeg ringte fordi jeg var bekymret for lite liv...

Ring om en time igjen ca. Og si at du kommer inn med mistanke om fostervannlekasje...Du har ikke lenge igjen til termin så, ikke noe å være redd for...Sånn at de er forberedt på at du kommer...

Hvilket sykehus skal du på???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...