Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 For en uke siden var babyen veldig livlig, sparka og hoppa bare jeg la meg ned. Siden torsdag har den vært MYE roligere, kommer bare 2-3 spark en gang i mellom. Noen som har samme erfaring? Har jo prøvd å spise noe søtt/ drikke noe kaldt osv., men den er like rolig....
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Mest sannsynlig er det ingenting.. Kan hende den har snudd litt på seg, sånn att du ikke kjenner sparkene så godt.. Men hvis dun er urolig hadde jeg ringt føden og prata med de.. Så kan de ta deg inn på sjekk for å se att alt er bra med den lille... =) Så slipper du beskjymre deg unødvendig=)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 jeg er i uke 29, små'n sparker mindre. Han har vært voldsomt aktiv i over en mnds tid nå, men så er han blitt roligere. Men jeg kan kjenne han snur på seg. Etter at jeg la meg i går ble jeg redd for at han skulle dø før han ble født, du vet... nå står rommet der, nesten klart, har masse klær liggende og vente, kosedyr osv.... livredd for at noe skulle skje. Så jeg lå å gråt og var redd... så kjenner jeg noen spark, som om han sier: ta det med ro mamma, jeg er her. Da begynnte jeg seff å gråte enda mer, han er så søt.
Pusepilde Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Var i samme situasjon selv. En veldig aktiv krabat som senere, et par dager, lå så og si helt rolig. Var selvfølgelig kjempenervøs men heldigvis skulle jeg til jordmor. Og joda, alt stod bra til, han hadde bare lagt seg i en annen stilling som gjorde at jeg ikke kjente han så godt. Så jeg tror det ikke er noe å bekymre seg over. Men er man usikker så er det tross alt bedre å ta kontakt med jordmor/sykehus for å få det utredt.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 jeg er 30+4 og her sparker hun lite .. nå er det MYE bevegelse.. hun sparker kun litt her og litt der.. så er nok ikke no:)
~~ElleMelle~~ Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Kjenner meg veldig igjen i det der å ligge å være bekymret med alle verdens dommedagstanker om at noe er galt. Så kommer det noen fantastiske etterlengtede spark, og det er så søtt at tårene bare triller. Jeg har nå slått meg til ro med at han godt kan være helt "hyper" der inne noen dager, og så kan det godt gå noen dager med svakere og roligere bevegelser, før det kommer noen hypre dager igjen. Regner med det kanskje påvirkes av mitt kosthold også i tillegg til babyens stilling.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 jeg syns h*n bare sparker mer og mer jeg... jeg er i uke 29 nå. men det er dager jeg ikke kjenner noe omtrent.. men men det er slik det er og ingen ting å bekymre se for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå