Gå til innhold

*Senger over alt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe "Crib"- senga- den er smal nok til å få den ved siden av sengen (40x90), også kan man ta bort sprinklene på den ene siden- genialt =)

Etterpå kan man bruke den som en liten sofa på barnerommet eller liten benk i yttergangen kanskje ;O)

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=senger

Det som holder meg litt igjen er prisen og hvor lenge den kan brukes.

Jeg har nemlig en vanlig sprinkelseng på barnerommet, men dersom denne skal være på vårt rom må den stå ved fotenden veldig nærme døren med de forstyrrelser dette forårsaker, samt at far blir da nødt til å kravle over meg dersom han må på do ila natten + at det blir tungvint å ta barnet ut av sengen for å gi mat.

Så da lurer jeg litt på om det er verdt å kjøpe en liten seng til nesten 1800 bare for de månedene hun ligger på vårt rom....

Bare for å gjøre det enda litt mer "bortkastet" å kjøpe denne sengen har jeg fått en vugge av foreldrene mine. Den er så fin at den må nesten være i stua. Den er uansett for stor til soverommet.

Så dersom jeg kjøper den lille sengen har jeg altså en normal sprinkelseng på barnerommet, en vugge i stua og en liten seng på soverommet.

Bare jeg som føler dette ble litt i overkant??

*hehe*

Alle de rare problemstillingene man kommer bort i....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke en hardbag som seng på soverommet deres den første tiden.

Skrevet

Hm... Det var et smart forslag!

Skal sjekke hvor mye en hardbag til vognen jeg har kjøpt koster- det svarer seg nok uansett!

Har kjøpt Emmaljunga City cross med city bag. Føler ikke jeg kan bruke city bagen både på dagtid og som seng- det er vel ikke helt heldig kanskje?

Det er uansett et billigere alternativ enn Crib- senga.

Takk for tipset ;o)

Skrevet

Fint å kunne hjelpe:o)

Slik skal vi gjøre det i begynelsen og så er det jo kjekt når man er på besøk hos familie og venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...