Monajenten Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Man må ikke ha de sportshoopene, må man? Og hva med hoppetau?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Ja god trening er det, men tror ikke det blir samme effekten, tror litt av poenget er at de andre er mye tyngre enn vanlige rockeringer. Hoppetau er superbra trening! :-)
Monajenten Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 Hmm ok. Da tror jeg at jeg skal kjøpe en vanlig ring istedenfor å bestille fra USA. Det ble visst nærmere 500,- for de ringene når man måtte betale toll. Selger de rockeringer på sportsbutikker som er litt bedre enn sånne superplastringer fra lekebutikken?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Får lage et lite hull og fylle inne litt sand ;-)
dansejentes mamma Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Kjøpte meg en slik fra usa. Så no har eg blått belte i rokking. Godt med blåflekker rundt livet, forma er slik at det du slår deg godt mens du holder på ..... Men effekten er god - 3,5 cm på ei helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå