Endelig_mamma<3 Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Er det noen som kan gi meg det... enten kjerringråd eller bare erfarings messige råd. sliter med at spiren bare dør.. det har den gjort to ganger nå... begynner å bli litt lei det der.
Marihønemamma til prinsesse Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Ja, det lurer jeg også på. Hvis vi får det til igjen er jeg redd for at jeg skal legge meg ned og bare ikke tørre å gjøre noe, også være redd for at det også er galt....
kirsty*2barnsmamma Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Kan tipse deg om forumet for habituell abort. Det er når man har mista tre ganger når man havner på det forumet, men du kan jo lese og se om du finner noen gode tips? Selv skal jeg holde på evt ny spire med lavkarbo diett, crinone og albyl-e... men der er andre ting og som kan gjøres. Hvis grunnen er at det er kromosom feil er det ikke noe man kan gjøre fra eller til...
AnneTe Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Hei kirsty-35pp-3SA, venter på ivf Ser du skriver at du skal prøve bl.a lavkarbo diett ved evt. nytt svangerskap. Har du blitt anbefalt dette av lege? Jeg lurer også på å prøve dette. Har gått ned 35 kg med lavkarbo diett og merker at kroppen fungerer bedre på alle måter da jeg spiser denne kosten. Da jeg har blitt gravid, har jeg kuttet ut denne kosten og spist "vanlig" kost. Jeg har også brukt crinone og albyl-e, men mister i MA gang på gang på gang..... Tror kosten har mye å bety - bl.a for det hormonelle. Jeg var bare spent på å høre om legen din har anbefalt lavkarbo diett. Klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Ja min gynekolog anbefalte meg det. Jeg har gått på atkins siden 2003, men da jeg ble gravid for første gang i 2005 slutta jeg, fordi jeg ble usikker. Jeg mista, og hadde enda en SA før jeg oppsøkte en ny gyn (den forrige ville ikke anerkjenne at vi slet). Min nye gyn, som også er overlege på KK, sa at jeg ikke burde ha slutta på atkins. Han gav meg også metformin, og jeg gikk ned masse i vekt, men fikk melkesyreforgiftning av de så jeg kan ikke ta de lengre. Så nå prøver jeg å bli gravid igjen ved hjelp av atkins dietten, og om jeg blir gravid igjen håper jeg at atkins kan hjelpe meg å holde på spira. Her skal du få noen linker med meg. Den første er en ny alternativ diabetes forening, også en forening for de med overvekt og insulin resistens: http://www.kostreform.no/ Her er en link til et fantastisk blad jeg abbonerer på. De har mange flotte artikler om lavkarbo kosthold, alle artiklene som har stått i bladene ligger her på nett http://www.matoghelse.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå