Graciegirl Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Det merkes på rygg og nakke å ha et "lite" Lykketroll i hus. Kjenner det spesielt godt nederst i ryggen. Tror det er fordi jeg er fæl til å vri meg til en side for å løfte han. Har liksom ikke alltid tid til å tenke riktig løftestilling etc. I dag har jeg vært hos kiropraktor, etter en a-a-a-lt for lang pause. "Her var det låst", sa kiropraktoren. Et par knekk senere var alt litt bedre. Det koster jo litt, men jammen er det verdt det!
frøydis m/ 4 Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Knekk, knakk, godt at det hjelper. Løftestilling er nok viktig å innarbeide for å få det riktig uten å trenge tenke så mye... Men det er jo lettere sagt en gjort
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Ja, det merkes fort om man er litt slarkete i stativet, når det er småttiser i hus:-) Jeg synes også kiropraktor/naprapat er digg når det er ille:-) Men nå satser jeg på at jeg skal styrke musklaturen slik at jeg ikke trenger vanke der:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå