ryddemani Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Har tatt "tablett"-abort en gang tidligere, men blødde noe sinnsykt den gangen.
HEMMELIG!!! Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har tatt tabletter to ganger, den første fordi jeg var veldig ung, og den andre gangen fordi det var noe galt med fosteret... Første gangen husker jeg t jeg blødde MASSE!!!! Det var helt jævlig. Måtte bare sitte i dusjen flere timer. Var litt vondt også, men ikke så ille at jeg måtte ta smertestillende jeg hadde fått med. Andre gangen blødde det MYE mindre... Da var det mest bare som en kraftig mens. Også varte det mye kortere. Gikk to dager, så blødde det ikke i det hele tatt. Har aldri tatt med narkose, men synes det virker mye verre!!!
*Super*Mamman* Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Har hørt om mange som har fått veldig store blødninger og smerter av medisinsk abort, og som måtte til utskrapning i narkose etterpå... Da er det vell greit å kjøre på med narkose og kirurgisk abort med en gang? Ville gjort det jeg iallefall.. Da sover en jo mens det skjer å...
WildPrincess Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har hatt utskrapning i narkose og var for meg den eneste riktige løsningen den gangen. Jeg ville være sikker på at alt var borte og at alt var så i orden som det kunne etter en ufrivillig abort. Det er ikke vondt på noen måte, narkosen svir litt i noen få sek så sovnet jeg.... Men om det ene er bedre enn det andre kan ikke jeg bedømme da jeg bare har prøvd utskrapning... men der er man ihvertfall sikker på at man får med alt. Det er man ikke når man bruker piller.
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har hatt begge deler.. Og jeg angrer veldig på at jeg valgte tabletter.. Det hele endte med innleggelse på akutten over natten, og jeg blødde i 6 uker etterpå.. Så jeg villle valgt utskrapning uten å blunke igjen..
lille sprelle Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Ikke i tvil - jeg valgte kjemisk, men aborterte da om natten og måtte ta utskrapning i tillegg.... mao "gleden" av å prøve begge deler på en abort..... i tillegg til å ha abortert i min egen dusj/seng/do..... Velg derfor utskrapning/narkose er mitt råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå