Pærefrø Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Ungene er syke, jeg har migrene, jeg er så utrolig sliten..... er alene med de små, de er noen herlige unger joda, men jeg er så lei av å være alene dag ut og dag inn... vil ha noen å dele alt med....en som kan holde rundtmeg når jeg er lei meg, sånn som nå....en som kan hjelpe meg med ungene når de er syke.....en som kan være glad i meg..... men det er ikke lett når jeg enda ikke er kommet meg videre, når jeg enda har føleser for barnefaren..... Jeg er bare så ufattelig sliten av alt..... føler ikke jeg strekker til som mamma.....humøret svinger så kraftig, tar på meg en maske når jeg går ut, den maska som sier til omverdenen at jeg er verdensbeste mamma, og jeg driter i barnefar... når jeg kommer hjem så slår denne maska sprekker og alle følelsene mine kommer frem.... Dagens syte innlegg takk for at du leste klem fra
Gjest irismor Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Stor trøste klem fra meg =) Håper den hjelper litt.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 sender deg mange klemmer! vettu hva? jeg skulle også ønske at jeg hadde en som holdt rundt meg,som tok snuppa uten at jeg måtte mase høl i hodet på han og som stilte mer opp som pappa! Selv om jeg har samboer så føler jeg det sånn, er det da riktig? nei.. han er nå langt vekke og jeg gir fullstendig f`en! Ta deg en tur med venninne på cafè eller noe hvis du kan og få pratet skikkelig ut om hvordan du har det!
Pærefrø Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 Ho ene venninna mi jeg kan prate med mener jeg bare må glemme de 7 årene jeg og barnefar hadde sammen.....men jeg klare ikke det.... Alt er bare kaos i hodet mitt....klarer ikke sortere tankene mine....
Skravlemamman Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Husk at bak skyene er himmelen alltid blå.., for barna dine finnes det ingen i verden som er bedre enn deg....+ at lykken finnes der ute :-) Stor klem med ønske om bedre tider..., og ja de kommer:-)
Pærefrø Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2008 Håper det....og jeg håper skyene forsvinner snart......
dritgrei hei hei! Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 klem til deg!!!! Jeg har ikke noe trøst til deg jeg, men jeg håper med deg at du skal slippe å ha det sånn så lenge! god bedring til dere alle mann, og snart er dere friske og snart er det vår, og det hjelper! klem fra
TurangaLeela Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Du bør prøve akupuntur for migrenen din, jeg hadde sterke anfall og ble kvitt det med det. I tilegg får du avslappning:)
høstbarn:) Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Hei! Ta en dag om gangen,- prøv å ikke tenke så mye...... ting blir bedre med tid og stunder! Stooooooor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå