Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter kommer som nummer en. Lærer som nummer to (dog skulle gjerne harr bedre lønn da ;-)). Holder på med praktisk ped nå og er ferdig til våren så da er jeg lærer. Tiden får vise om jeg blir forfatter en dag også :-)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 dyrelege men er alt for glad i dyr til å avlive dem så det går ikke,hehe. men nr 2 er barn og ungdomsarbeider men ser ut som det går i dass det og
Mom2Two Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er snart ferdig jurist (bare oppageven igjen), og ender derfor antageligvis opp som advokat. Jeg trodde det var det jeg ville, men innerst inne vet jeg med meg selv at det var medisin jeg burde studert! Er veldig interessert i det, og har ikke helt utelukket muligheten for å starte på medisinstudiet.. Min erfaring er at man ikke nødvendigvis vet helt hva man vil når man er 19-20 år gammel...
Monajenten Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Musiker, sånn egentlig. Men akkurat nå drømmer jeg om å bli jordmor, vurderer sykepleien.
dansejentes mamma Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Arkitekt, og gjett kva eg er.( men det var bare flaks, for eg var ikkje meir gjennomtenkt enn andre på den tida eg valgte)
Sørland-snuppa Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 1. fotograf 2. jordmor 3. musiker
LINDA*** Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Bilselger hehe kødda;) Drømmeyrket mitt er noe innen musikk. Tenk å kunne leve av å synge, sukk..... Har alltid vært interessert i musikk og instrumenter. Men realistisk: jobbe i staten. Da har man man-fre jobb, 9-16, sommertider, juleferie + +.
*Rutletutt* Skrevet 25. februar 2008 #16 Skrevet 25. februar 2008 Jobbe innenfor strafferett - og det vel ikke utenkelig siden jeg allerede er jurist;o) Ellers kunne jeg godt tenke meg å være både jordmor og forfatter.
Lille L Skrevet 25. februar 2008 #17 Skrevet 25. februar 2008 Hudpleier og makeup artist.. Jeg skal utdanne meg som hudpleier da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå