mamma'n til tre flotte gutter Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 har dere fått strammet inn litt?? Nå har jeg holdt på i noen dager og har blitt litt blå. og det gjør litt vondt å rocke, men jeg burde vel ikke gi meg vel??
petite fleur Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Fikk rockeringen min først i dag, og strevde litt for å klare å holde den oppe først, he he.....Det gjorde litt vondt ja! Men det blir vel bedre etterhvert......Er litt spent på resultatet - noen erfarne rockere som kan bekrefte at dette virkelig nytter? ;-D Hvor lenge rocker du om gangen? Torde bare holde på 1 minutt i dag;-)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Hvor får man kjøpt disse noenlunde billig da? Har sett på noen nettsider som er blitt lagt ut før, men jeg er tydeligvis dårlig til å lete for jeg finner dem ikke... Noen som kan legge ut en direktelink?
mamma'n til tre flotte gutter Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 jeg rocker i 3-4 min to ganger om dagen. men blir så ivrig så det er vanskelig å stoppe, så nå ser jeg nesten ut som et norgeskart hihihi
smågodt prinsessa Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 jeg kan rocke i opptil 5-6 min i strekk jeg.. har ikke fått noe blåmerker.. i begynnelsen gjorde det jo veldig vondt.. men ikke nå lenger.. har holdt på regelmessig i 1 uke nå ca..
petite fleur Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Hvor lenge har du holdt på da? Sett noe resultat ennå? Unntatt blåmerkene da, he he;-D
mamma'n til tre flotte gutter Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2008 jeg har bart holdt på i et par dager så resultatene har ikke vist seg ennå hihi
MartheMor+Lillegutt Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har vel hatt den i ca en uke nå. Vondt i begynnelsen, men mye bedre nå. Men har endel blåmerker på sidene da..hehe. Synes det er kjempegøy, rocker flere ganger om dagen. Og i dag sa sambo at jeg har blitt tynnere;)
petite fleur Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Oj, det var oppmuntrende å høre! Litt tynnere etter bare en uke....Skal jo ha dåp om 6 dager og mangler et par cm på å komme inn i bunaden, kanskje dette gjør susen;-)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Ja han sier så - så får jeg satse på at han ikke bare sier det for å være snill..hehe:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå