fiskelisken Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 ..hva gjør dere for noe egentlig ?.. Jeg føler at jeg sitter på rompa meste parten av dagen siden jeg får vondt av det meste...gå tur,husarbeid++...så jeg sitter her og blir bare større og større...kg bare renner på. Noen som har noen forslag til aktivitet eller? ...er greit når man har ferie for da er som regel alle andre hjemme også.Har blitt bestevenn med tv`en da
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Har det akkurat som deg.Er helt invalid pga bekkenet denne gangen. Hender innimellom at jeg har noen "gode" dager og får gjort litt hjemme..men da er jeg like ødelagt igjen dagen etterpå. Jeg Klarer så vidt å stå oppreist å gå de få meterne til do..sitter kav i sofaen nesten hele dagen.Er møkk lei.Blir mye data og tv da....
mor.monsen Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Hekler, strikker, hører på lydbok, prøver å trene litt med sånn stor ball, surfer på nettet, ser filmer og tv, rydder i skap....drikker kaffe med andre i samme situasjon eller som har mamma perm.
fiskelisken Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 Det høres ut som du har det litt verre enn meg..prøver å få gjort noe hver dag..men kjenner at kroppen ikke tåler så mye ja. Veldig deilig å legge seg i sofaen.det verste er vel det å snu seg om natta. Vondt i lysken og nedover..men men.. ikke så veeeldig lenge igjen da..er 30+5. får håpe tiden går fort men den hadde garantert gått fortere hvis jeg hadde vært på jobb helt til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå