Gå til innhold

Uff, så ubehagelig! Ang feilsendt msn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke sendte en kollega av meg som jeg selv føler jeg har hatt en god tone med en msn til meg som var beregnet på en annen kollega. der gikk det tydelig fram at de ikke hadde så høye tanker om meg. Ble helt kald og kvalm. ble skikkelig sjokkert og skuffa. Konfronterte henne med det, men hun spillte det helt ut og påsto at den var sendt feil med vilje. -altså som en spøk. Noe jeg ikke tror på. Nå er det skikkelig ubehagelig stemning her.

Uff, noen råd? Hvordan forholder jeg meg til disse to kollegaene? Litt vanskelig å unngå de, da vi jobber i samme team.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det var veldig vondt:-(

Hadde det vært meg hadde jeg nok bare blitt vedlig kald og avvisende tilbake.

Men - det erj o ikke lett å si/råde til hva en skal gjøre her.

Og det er jo de som burde "gjøre" noe egentlig. Som å be deg om unnskyldning - til å begynne med.

Skrevet

Hadde hevet meg over det og hatt like høye tanker om dem som de har om deg.Det er jo de som har drete på draget for og si det slik, like greit og kvitte seg med dårlige venner først som sist så du ikke er dum og naiv.

Forhold deg til dem som om du bare jobber med dem og ikke noe mer, har dere kontakt på fritiden hadde jeg kuttet den for godt.

Skrevet

hev deg over dem, og jør din jobb 10 ganger bedre en de ville gjort,slik gjør jeg det i det styret jeg sitter i

Skrevet

enig med de over her..

hev deg over det,og ikke bry deg !!

vær hyggelig og normal mot dem og bare drit i det!!

huff..skjønner det er ubehagelig dette =(

Skrevet

feilsendt msn... Som chatteprogrammelding eller mener du en sms...?

uansett så hadde jeg nok hevet meg over det. Muligensbedt om en forklaring, og om det var noe "feil" jeg gjorde så kanskje prøvd å forbedre meg. Ville iallefall prøvd å fått det ut av verden på en så god måte som mulig, da godt arbeidsmiljø er veldig viktig for at jeg skal trivs i jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...