Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hei Vi holder på å tapetsere i nytt hus...og plutselig slo det meg at jeg kanskje ikke burde tapetsere...? Med tanke på all limingen ?? Eller er det bare maling vi gravide ikke bør gjøre ? Noen som vet noe om dette ??
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hei! Vi pusser også opp nå, og jeg mener at man bør holde seg unna alt som inneholder løsemidler. Veit ikke hva limet dere bruker inneholder, men pass uansett på å lufte skikkelig er det rådet som går igjen. Du kan for å være helt sikker høre med legen eller ta kontakt med den butikken dere kjøpte tapeten og limet på. Skal male doen jeg, og da kjøpte vi lady maling vannbasert som ifølge hu i butikken skulle være helt trygt for meg å bruke.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har malt mye sist uke, og jeg tror ikke det er skadelig så lenge du lufter og ikke har det som yrke. I malebutikken sa de at Osloluften er mer forurenset enn duften fra malingen så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå