Brunetta =) Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Startet deres fødsel likt som med de andre? Jeg har veldig lik start på de tre og jordmor sa at med nr fire eller fler kunne fødselen starte anerledes. Fødte dere før termin? Min har ligget godt nede i bekkenet siden uke 30. Har bare små kynnere denne gangen i motsetning til de andre som jeg har hatt sterke kynnere. Magen er lik på sf målene men jeg har mindre mage alikevel. Bærer lenger inn mot ryggen denne gangen. Fint om noen gidder og svare!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 hei! Fikk barn nr 4 i sommer... Det startet nokså likt på meg, bortsett fra at veene var ekstremt lette å ha med å gjøre jeg gikk og ventet og ventet på at de skulle ta seg opp, og var litt usikker på om det bare var falske rier.. Jeg dro opp på sykehuset for å sjekke hvordan jeg "lå ann" fordi vi vurderte en liten dagstur på stranda dagen derpå. Da hadde jeg 5 cm åpning. 2 timer etterpå fødte jeg. Jeg hadde nesten ikke vondt før de siste 3 kvarterene. LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå