Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Tok en billigtest i dag og da skjedde det noe merkelig. hehe. kontrollstreken © ble helt klar og tydelig med en gang men teststreken (T) tok det ca 5 minutter og så kom det opp en bitteliten strek... og med liten så mener jeg at den dekker ca 1/5 (en femtedel) av linjen. Den er altså kort og veldig tynn, men det er helt klart en strek som er rød/lilla. Venninnen min kunne også se den... Men hvordan skal jeg tolke den da? Var så veldig sikker på at jeg ikke var gravid denne gangen, og det kjennes som om mensen er på vei.. Synes det var så rart at den er så kort. Hvis jeg ser ekstra nøye etter så kan det se ut som om streken fortsetter nedover, bare mye svakere, men det kunne ikke venninnen min se så det er mulig det er innbilning. Noen som har opplevd noe lignende?? Vet at jeg burde ta en ny test om noen dager osv, men får ikke kjøpt det på en stund uansett :-/ Og et spørsmål til: Vil en eggløsningstest ALLTID slå ut hvis man er gravid??
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Det gaar ikke an aa legge ut bilder her, saa faar vi se testen? Men.....Jeg synes jo det er veeeldig rart at en strek kommer opp (tynn,liten,svak,etc.) hvis du ikke har hcg hormon= nurk i magen :-) Og, er fargen likedan som kontrollstreken? Men bare lysere? Faar du evt. til aa gaa til legen i maarra og ta en test?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Har prøvd å ta bilde, men har bare sånn dårlig mobilkamera her så da synes det ikke :-S Fargen var lik som kontrollstreken den like sterk...bare myyye tynnere og kjempekort hehe. Merkelig altså ;-) Skal ringe rundt litt og høre jeg... men har familiebesøk (og de vet ikke om prøvingen :-P) så derfor det er litt vanskelig å få kjøpt test, dra til legen osv. Men er jo nesten bedre å få svar med en gang så jeg slipper å gå og gruglede meg. Æsj, hvis den er negativ så blir jeg skuffet altså :-/
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Proev aa faa det til likevel, de har jo egentlig ikke med hvorfor du plutselig maa kjoere deg en tur ut i maarra :-) Eller kanskje ei venninne kunne kjoept for deg?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Ja, skal prøve det jeg Må jo ordne seg på en eller annen måte :-P Kan jo evt kjøpe på nettet i dag så er de vel her på onsdag...
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Ja det er jo ogsaa en mulighet! Haaper du faar testa snart i allefall, dette er nervepirrende :-)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Hehe, det er sikkert og visst. Men har nesten ikke lyst til å teste jeg..for hvis jeg ikke er gravid så kommer vel TR om noen få dager, så kanskje like greit å vente (?) hmm. ikke lett dette :-P
mell85* Gravid! Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Å så spennende!! Eg opplevde noe liknende.. men det var ein klar rosa strek som låg helt feil! altså vannrett over heile testen.. blir litt forvirret av slikt.. men det var min forje pp. Håper du er gravid !! :)MASSE Lykke til! <3
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk for det <3 ;-) Streken var rett vei da, men bare nådde ikke helt ned til "bunnen" av testruten... Merkelige greier altså..men får vente og se og kanskje teste igjen hvis jeg tør ;-) Lykke til med prøving du også :-D
mell85* Gravid! Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Din høres no faktisk positiv ut!! ) Trur ikkje det har så mye å seie.. når har/hadde du ikm då? Har ikm om 1 uke.. vil teste NÅ eg.. Blir alt for utålmodig av dette.. Bestilte mange tester i dag.. Gleder meg!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Håååper den er positiv...hehe. Men jeg var så sikker på at jeg ikke er gravid da..for har bare vært sammen med kjæresten 2 dager denne mnd ;-) Hvis mensen ikke tuller igjen så er jeg faktisk 3 dager over ikm nå Men kjennes helt ut som om den kommer nå straks...så vi får bare se! Gruuusomt med denne ventingen altså hihi. Tok 5 tester jeg i forrige pp, var heeelt sikker på at jeg var gravid og at noe var feil med testene. hehe. Men skjønner at du gleder deg! er en spennende tid når man er prøver!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå