ViSkalBliEnTil Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hva spiser dere til middag dersom mannen er på reise ? Aner ikke hva jeg skal finne på i dag..
Sivalur Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Da blir det gjerne bare osteskiver... hvis det er til meg og småen så blir det litt mer da. Men til meg alene så blir det enkelt...
ScaryMama Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Hvis det er kun til meg selv så blir det gjerne en salat eller sushi.
En Prins + Prinsesse Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 toast eller liknende pleier jeg å lage!!
**Min nydelige Milla** Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Pleier noen ganger å kjøpe en frossen pose med noe, fra Findus. Nå er jeg mye alene, pga hans jobber. Så kan jo ikke ta det enkelt hver gang.. Pitabrød med kyllingbiter og en enkel salat er deilig da..
Spirevipp med go`gutten Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har spist mye Mia fullkornspai med kylling i det siste, raskt og enkelt! Ellers pleier jeg å steke pannekaker, eller lage en suppe, eller rett og slett spise noe ferdig (Fjordland el.l).
Mulle :) Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Fiskegrateng. Lasagne (har da i 2 dager hvertfall) Pizza Pasta LApskaus
Sjefsmegga Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 har 3 unger også jeg da..men når jeg skal kose meg på kveldstid så lager jeg meg en deilig greska salat med fetaost og olivener i..og har ristet brød gnidd med litt hvitløk og en dæsj god olivenolje på...Mmmm..herlig..og god erstattning for middag også.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Det som frister mest, ofte taco, pizza, chiken tandoori el, men det må være mat som kan varmes opp igjen siden da siden jeg ikke spiser SÅ mye at det gjør noe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå