Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fokse på træ, nå de fodle så falle de nær. Ein to tri.

Ja, her er det god gang i språkverden. Herlig alder, men du og du for et sinne og trass.. I går bet han den stakkars hunden i ryggen så håra stod ut av munnen hans. Når jeg irettesetter ham, spytter han og slår etter meg. Er det bare en fase, eller? Noen gode tips? Timeout er oppskrytt, da er jeg full av spytt.. Lille raring. Han skal bestemme alt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nydelige når de babler i vei på sitt eget språk:-)

Det er vel ganske normalt med disse fasene og stadiene hvor de kan både slå og lugge både den ene og den andre:-)

Det skjer her i huset også for tiden, og det er et sabla styr hver gang, for det er ikke lov......så det øves mye på unnskyld for tiden:-)

Skrevet

Hehehe... beit hunden ja...hihi.. Skal ikke ha det noe bedre du enn oss andre veit du;=) Tutta mi sparker katten og bærer den i halen :=/ ...samtidig som hun siter med søt stemme...takkar vesle puuuusen.....

Skrevet

He he, eple og pære på rogalandsdialekt. Så skjønt!!!

Vi har også en liten sinnatagg, men jeg synes det går bedre etterhvert som hun blir eldre :)

Hmmm... forresten så er Karopappa en hissigpropp ennå, og han er 45....

Skrevet

Jeg smiler godt når jeg leser om alt det rare småttisene deres sier :)

Og jeg synes det er vittig med det sinnet og viljestyrken de viser på den alderen.... :))

Husker datteren på 2 1/2 gikk til barnehagen med parkdress....og skjørt utenpå ;) Og turer hjem i sokkelesten i pøsregn,fordi hun nektet å ta støvler på...og jeg nektet å stå å dille lenger.....enten støvler på eller gå hjem i sokkelesten....haha...også så sint som hun ble da hun ble våt på bena :)

Det var ingen diskusjon neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...