skulle så ønske... Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Ved ultralyden i uke 19 var legen helt sikker på at dette er ei tulle. Men da jeg var på ul i uke 32 var det en gutt i magen. Ganske rar følelse egentlig. Klarte aldri å finne "roen" med at det var ei jente. Morsfølelsen sa hele tiden gutt. Så nå har jeg handlet blå klær og gleder meg. Noen fler som har opplevd dette? morsfølelsen skal ingen tulle med;)
undome Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 jeg viste på meg at det ble 2 jenter de 2 tidligere svangerskapa mine, og det ble det gitt:) Følte på meg at denne nå ble en gutt, og jammen så var det en gutt:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Opplevde noe liknende, ja. Ordinær UL sa gutt, ultralyd nå i uke 35 sier jente... Passe overrasket, får´n si og veldig spent på å se hvilken som stemmer. Det er kanskje mest sannsynlig at uke 35 er riktig, eller hva?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Ordinær UL sa jente, men før vi var på den var jeg helt sikker på at det ble en gutt, så det skal bli å spent å se!
indigo76 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 *Grøss* Akkurats like innlegg jeg IKKE vil lese. ;-) Har fått beskjed om jente på vanlig ultralyd, og dum som jeg er har jeg stolt på det. ALT er rosa, lilla, rødt og bare jenteklær/ting.... (heldigvis arvet det meste) Så om det nå kommer en gutt, har vi et ørlite problem.... Får håpe de ikke tar feil så ofte. ;-)
72moddelen og tulla Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Vært på en del ul, de sier det er jente, så her går alt i rosa, så kommer det en gutt har vi et problem gulp
***Trebarnsmor i april*** Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Da jeg skulle ha min første, var jeg fra første stund skråsikker på at jeg hadde en gutt i magen. Jeg var rett og slett ikke i tvil... Jeg var til ultralyd hele fire ganger i løpet av svangerskapet, og beskjeden var klar: Jeg ventet jente!!! Fire dager etter termin fødte jeg verdens nydeligste gutt! Dette er riktignok snart ti år siden, så det er mulig ultralydapparatene er bedre i dag, men likevel...
♥lurelure♥ Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 var 99 % sikker på gutt og det var det også
Han79 Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Skrekk og gru, med tanke på alt en har dratt i hus. Har vært på fire UL, og samtlige JM/leger har vært skråsikre på at det er ei jente. Er vel en minimal sjanse for at det skulle være feil, får en håpe...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Jeg var overbevisst på jente heldt til jeg var på UL i uke 19 da sa de at det var en gutt. Har vært usikker heldt til jeg var på UL den 17 og den 23 februar og legen sa med 100% sikkerhet at det er en gutt i magen min. Så nå er jeg overbevisst på at Håkon er i magen min.
mai-baby igjen Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Vi fikk greie på at vi ventet ei jente på ul i uke 18. Jeg greide aldri helt å forsone meg med dette, selv om vi fortalte det til venner og kjente. På 3d i uke 28 viste det seg at det blir en gutt- det var det ingen tvil om!! Tydelige bilder av snoppen : ) Så de kan nok ta feil på ordinær ultralyd, men tror nok det hører til sjeldenheten. Har en gutt fra før og dette svangerskapet er veldig forkjellig, så det slik kan man heller ikke stole på. Men veldig koselig med to gutter da og godt at alt står bra til inne i magen.
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 liker ikke sånne innlegg jeg heller:( Her er også alt rosa, rødt, lilla og navnet er klart.. Bamsen i senga er rosa.. Må virkelig ut å handle om det er gutt som kommer.. Men koselig er det uansett hva det blir!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 jeg har hele tiden hørt at det var jente,er i uke 40,jeg har kjøpt alt i nøytralt,men på tirsdag sa dem 99% gutt hun viste meg pungen ,da er det vel ikke feil det da? he he gjør ingen ing,har en gutt på 18 år og ei jente på 6år.
zadine Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Er kjempespent... Fått beskjed på 3 UL at det sannsynligvis er gutt, men de kunne ikke si noe sikkert. Men har magefølelse som sier jente. lurte en stund på 3D UL for å se bedre, men det er jo bare 10 uker til jeg får vite det sikkert ;-) Så jeg tror vi venter og ser. Har handlet inn noe nøytralt....og hvis det blir jente så har vi jo masse rosa etter tulla vår som snart blir 3 år.
BlåklokkaVest Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 På ultralyd i uke 32 fikk jeg besked om jente, men da vi kom til ny ul i uke 35 fikk vi beskjed om gutt! :-)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 25. februar 2008 #16 Skrevet 25. februar 2008 Hehe, fordelen med å ikke vite! Har handlet alt nøytralt!!
mammalade4 Skrevet 25. februar 2008 #17 Skrevet 25. februar 2008 Kjenner jeg blir litt nervøs her... Jeg har to jenter fra før av der jeg var 150 % sikkert på at det var jenter, hadde rett. Magefølelsen min sa at jeg får gutt nå, men 3 ultralyder sier jenter. Så jeg ga meg.. Alt går i rosa i kommoden og den er full. Blir det gutt, så blir det en rosa fin gutt, eller en mor med skrapa pengebok. Skal på ultralyd 10 mars igjen. Må nesten spørre da... igjen.. hmrf.. :-D
skulle så ønske... Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 26. februar 2008 er vel ganske sikkert nå, at det er gutt ihvertfall. Pungen m stein ble vist helt tydelig;) Var ti forskjellige leger på de ulike ultralydene. Skal sies at han som utførte den første ul virket som om han ikke likte jobben sin og synes at vi maset veldig. Selv om vi ikke spurte om annet enn kjønnet... Han har heller ikke noe godt rykte på seg. Hun som utførte den siste hadde god tid og koste seg tydelig. Hun sa og hvis dette allikevel skulle vise seg å bli ei jente skulle hun gå tilbake på skolebenken for å lære om kjønn og hvordan man ser forskjell på gutt og pike... hihi. Men uansett kjønn er babyen hjertlig velkommen. kjenner jeg er kjempe klar;)
M, Vestfold Skrevet 26. februar 2008 #19 Skrevet 26. februar 2008 Gutt på ordinær UL i uke 19 og jente på 3D-UL i uke 28... Spente på hva det blir..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå