hvorforerallenickopptatt? Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 har bestilt den utrolig søte nye vårluen til Reima med dusker hos deg idag, og lurer på om det finnes vanter i disse fargen til våren. Skulle hatt både regnvotter og tøyvotter
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hei, har pakket luen til deg:) Vi har både vanter og votter i strikk i samme farger ja:) Si fra hvis du skal ha de så sender jeg ikke i dag.....kiipt med dobbel porto. Har ikke regnvottene. Vet ikke hvorfor vi ikke bestilte, men det gikk vel i glemmeboken dessverre.
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 da går eg inn og bestiller vottene også nå eg:) Men da finnes det også regnvotter i disse vårfargene andre steder?
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 SKulle bestille nå, men får bare til svar at det er problemer med siden. Prøver igjen senere idag
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 ok. da legger jeg av pakken. Dritt med de tekniske error dritt dagene hehehehe
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2008 FLott! Da ordner eg det iløpet av kvelden, skulle eg ikke få det til roper eg på deg her inne!
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2008 Nå fikk eg bestillingen igjennom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå