babygullz <3 vilde Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Har ikke fått mine sykepenger ENDA!!! Skrev en mail til dem tidligere i dag, og ringte dem litt etterpå, for å purre på mine sykepenger for DESEMBER i fjor! Først får jeg den at de kunne ikke utbetale sykepenger fordi mitt arbeidsted ikke hadde sendt inn skatte og inntekts-opplysninger. Jeg blir kokforbanna og ringer til økonomiansvarlig for å høre om dette stemmer, men det gjør det altså ikke, hun har t.o.m. kopi av at hun har sendt inn disse oppplysningene til nav. Hun kontakter NAV selv, og ringer meg tilbake etterpå, og sier NAV bekreftet at de hadde mottat dem. Jeg ringer tilbake til NAV, og da er det plutselig LEGEN min som ikke har fyllt ut noe greier, som sier hvorfor jeg ikke har kunnet arbeidet etter 8 uker. MEN, sier jeg, jeg var jo tilbake i arbeid FØR det var gått 8 uker uansett... - Ja, det var akkurat på kanten det, fikk jeg til svar da. SO, om det var på kanten, det var IKKE 8 uker eller over. Nei så da var plutselig alt greit likevel, og pengene kunne bli utbetalt, klokka var da halv 3!! og nav skulle STENGE! Nå spør de noe så dumt som om jeg trenger pengene, og om det er noen krise? JA selvfølgelig er det KRISE når jeg ligger 1 måned på etterskudd og har masse regninger som skal betales!! Javel, de skulle ordne det, og pengene ville komme på konto innen 1 eller 2 dager. FUCK NAV!! GRR!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå