Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Må bare spørre.... For jeg vil gjerne om det er noen som bruker de... kunen tenkt meg å begynne å bruke mine, men vet ikke om jeg bør vente til ettter fødsel??
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Det er et innlegg rett under her om knipekuler med flere svar...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Ja, og hvis du selv går inn der å leser står det INGENTING om folk som bruker det under graviditet.. Derfor kom dete spørsmålet opp!!! HI
SuperMoM <3 Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Jeg vet om ei som hadde brukt dette i graviditeten og måtte inn på sykehuset for å ta de ut.Hun var temmelig flau over dette,og skulle aldri bruke de igjen.hehe
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Neeei, er det sant?? Fy faaader da hadde jeg daua av flauhet selv... :)Men det i seg selv er jo nesten verste tenkte skrekk scenarioet..Og det kan jo like gjerne skje etter fødselen...eller er man da så stor der nede at det ikke er mulighet i havet? det må da være noen med gode opplevelser også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå