Gå til innhold

kan jeg ligge på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg elsker å ligge på magen om natta .. er snart 14 uker på vei å lurer så på om det er skadelig eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge du ikke føler noe ubehag så må du bare ligge på magen. barnet flyter mer eller mindre i magen din, og vil snike seg unna presset uansett. du er jo heller ikke så langt på vei, og har kanskje ikke fått så mye mage? Jeg fikk ikke mage før langt ut i uke20+++ og lå på magen til nesten uke30. Da ble den såpass stor at det gjorde litt vondt og skapte ubehag.

Skrevet

jeg har en mye spissere mage nå en før så ja jeg begynner vel å få mage .. alle er forskjellig og man får hvist lettere mage om man nettopp har vært gravid og . men kom ikke like langt da ..

Skrevet

kjennes ut som et lite trykk da jeg ligger på den , kanskje jeg bare skal ligge på side fra nå av:P

Skrevet

Jeg har ikke klart og ligge på magen etter jeg fant ut jeg var gravid i uke 9... Vil nødig mose babyen da....p

Skrevet

Det er nok ikke skadelig. Du merker selv når du ikke lenger skal ligge på magen. Det blir når magen din er blitt så stor at den er i veien hvis du forsøker å ligge på magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...