Peders mamma Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Min kjære har bare en testikkel, har det noe å si på sjangsen for å bli gravid?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 det vet jeg ikke altså, men du kan jo gå inn på "lommelegen.no" der får du sikkert vite litt mer, lykke til hvertfall klem klem*
Gurine Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Mulig det kan ha noe og si for noen, det vet jeg faktisk ikke noe om. Men sambo har bare en testikkel, og vi har to barn på 3 og 6 år, så det er fullt mulig å produsere mer enn nok svømmere med bare en
Peders mamma Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 Godt å høre ! Brukte dere lang tid ?
Gurine Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Leste ikke spørsmålet ditt før nå jeg, så får håpe du er innom i dag også Med første jenta brukte vi ikke lang tid, for hun var ikke planlagt Vi var litt uforsiktige, så sånn var det, helt greit det altså. Nummer to så prøvde vi vel i 3-4 måneder. Fant til slutt ut at vi skulle vente noen måneder, for vi ble litt lei. Så neste måned hadde vi sex bare en gang, og da ble det klaff Så virker ikke som om dette har gitt oss noen problemer med å bli gravide i hvertfall. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå