Prinsen & spiren Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 hvordan var dette for dere? Som en "vanlig" mens? Rødt friskt blod og litt mage vondt?
mine små alver... Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Veldig vondt i magen først..visste at.."å nei nå går det galt" Og blod etterhvert.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Det startet med bittelitt blod, også ble det mer og mer. Dagen etter fikk jeg noen sinnsyke kramper i magen. Var så vondt at jeg bare lå og gråt...kastet til og med opp :-S så det var skikkelig intense smerter og myyye blod...enda mer enn vanlig menstruasjon :-/ Men hadde også blødninger i det første svangerskapet som bare var litt vondt og litt mindre blod enn vanlig mens. Det gikk galt til slutt det også, men det var av helt andre grunner. Håper det ordner seg 08baby? :-) Trøsteklem til deg!
Prinsen & spiren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 Hadde jeg ikke testet meg i helgen - så hadde jeg trodd det var en vanlig mens. Har ikke hatt kjempe vondt i magen , men slike vanlige mens smeter , og omtrent samme blodmengde. Fått time på legevakten om noen timer (fastlegen min bor langt unna), jeg håper og ber...
Prinsen & spiren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 tok det forresten lang tid før dere prøvde igjen - og at dere ble gravide?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Ååå da håper jeg virkelig at det går bra Vi prøvde igjen ca 1 mnd etter MA og da ble jeg gravid på 1.pp. Men mistet den spiren også.. så ventet vi 1-2 mnd for så og prøve igjen. Nå er jeg over ikm i 2.pp...så blir spennende å se hvor lang tid det tar nå. Masse lykke til! jeg skal sende mange gode tanker til deg!! klem
Prinsen & spiren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk for det , og lykke til til deg også : )
nr 4 er her<3 Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 d begynte med litt rosa\brunt utflod hos meg så fikk jg vondt i magen..etter 2 dager begynte d å foss blød å måtte på sykehuset til utskrapning!
Prinsen & spiren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2008 var du langt på vei? Ble du gravid fort etterpå? og, opplved det før? virker som det er så mange som opplever det flere ganger: (
nr 4 er her<3 Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 jeg var 13 uker på vei:( men d viste seg at d hadde vært dødt veldig lenge før kroppen begynte å reagere på at d var noe galt..jeg ble gravid etter 4 mnd igjen å har nå termin i slutten av mars=)har opplevd d en gang til for en god del år siden men da var d graviditet utenfor livmoren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå