Gå til innhold

dere som har opplevd SA tidlig ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var dette for dere? Som en "vanlig" mens? Rødt friskt blod og litt mage vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vondt i magen først..visste at.."å nei nå går det galt" Og blod etterhvert.

Skrevet

Det startet med bittelitt blod, også ble det mer og mer. Dagen etter fikk jeg noen sinnsyke kramper i magen. Var så vondt at jeg bare lå og gråt...kastet til og med opp :-S så det var skikkelig intense smerter og myyye blod...enda mer enn vanlig menstruasjon :-/

Men hadde også blødninger i det første svangerskapet som bare var litt vondt og litt mindre blod enn vanlig mens. Det gikk galt til slutt det også, men det var av helt andre grunner.

Håper det ordner seg 08baby? :-)

Trøsteklem til deg!

Skrevet

Hadde jeg ikke testet meg i helgen - så hadde jeg trodd det var en vanlig mens. Har ikke hatt kjempe vondt i magen , men slike vanlige mens smeter , og omtrent samme blodmengde. Fått time på legevakten om noen timer (fastlegen min bor langt unna), jeg håper og ber...

Skrevet

tok det forresten lang tid før dere prøvde igjen - og at dere ble gravide?

Skrevet

Ååå da håper jeg virkelig at det går bra :)

Vi prøvde igjen ca 1 mnd etter MA og da ble jeg gravid på 1.pp. Men mistet den spiren også.. så ventet vi 1-2 mnd for så og prøve igjen. Nå er jeg over ikm i 2.pp...så blir spennende å se hvor lang tid det tar nå.

Masse lykke til! jeg skal sende mange gode tanker til deg!!

klem

Skrevet

Tusen takk for det , og lykke til til deg også : )

Skrevet

d begynte med litt rosa\brunt utflod hos meg så fikk jg vondt i magen..etter 2 dager begynte d å foss blød å måtte på sykehuset til utskrapning!

Skrevet

var du langt på vei?

Ble du gravid fort etterpå? og, opplved det før?

virker som det er så mange som opplever det flere ganger: (

Skrevet

jeg var 13 uker på vei:( men d viste seg at d hadde vært dødt veldig lenge før kroppen begynte å reagere på at d var noe galt..jeg ble gravid etter 4 mnd igjen å har nå termin i slutten av mars=)har opplevd d en gang til for en god del år siden men da var d graviditet utenfor livmoren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...