Gå til innhold

Renner gult av brystene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lekket lenge fra brystene, men nå først har det begynnt å bli gult/hvitt. Synes det egentlig er litt tidlig med råmelka nå da men. Har også hatt en del kynnere i det siste. Var innom føden i helga etter fall, hadde da en del kynnere mens jeg var der. Jeg håper at det ikke er noe fødsel på gang på en stund ennå. Andre som har hatt disse greiene de siste 7 ukene av svangerskapet? Det kom en del væske fra brystene i første svangerskapet mitt også men det fikk ikke farge før ungen var ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt normalt det her da.. Jeg har jo lekt siden uke 19, da først vann/ blanda med hvit.. Også senere kom gult/hvit som du nå snakker om.. Kynnere har jeg hatt igjennom hele svangerskapet, og de blir bare værre og værre, nå blir de så vonde jeg ikke får bevegd en muskel mens jeg har dem.. Dette er da ikke no tegn på for tidlig fødsel.

Det er bare et tegn på at kroppen din gjør seg klar..

Nå er jeg går jeg inn i 35/36 denne uka..

Skrevet

Jeg vet det er normalt å lekke, har vært gravid før. Men reagerte litt på at det var mest bare gult nå. Det med kynnere var faktisk legen som reagerte på i helga. Har hatt en del av de i svangerskapet.

Skrevet

Jeg lakk gult og hvitt fra uke 18, var helt normalt i følge både lege og jordmor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...