Smiiil :o) Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jenta mi er tre måneder nå, og jeg er tre kilo lettere nå enn da jeg ble gravid. Dette er ikke på grunn av slanking. De sier at man ikke skal slanke seg når man ammer for da kan miljøgiftene mor har i kroppen gå over i melken. Jeg spiser normalt mye, men kan likevel disse miljøgiftene gå over i melka i og med at jeg raser ned i vekt? Kun det beste er jo godt nok for lille jenta...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Du er en av de heldige tror jeg da! Jeg la på meg ca 20 kg under graviditeten og mesteparten gikk bort når jeg ammet, og etter snart 10 mnd siden fødsel har jeg fortsatt 5-10 kg og masse valpehud jeg gjerne vil bli kvitt! (Tror kanskje jeg har lagt på meg litt igjen etter at jeg sluttet å amme, for ca 2 mnd siden)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Det kommer jo litt an på hvorfor og hvordan man går ned i vekt. Med min første gikk jeg ned alle27 kiloene jeg gikk opp på ca 2 uker, men det var sinnsyke mengder vann i kroppen. Deretter gikk jeg ned 8-9 kg til bare fordi jeg ammet. Med nummer to gikk jeg opp 21 kg og raste også fort ned i vekt, og så ble jeg skikkelig syk, fik giardia parasitten, og da raste jo vekten enda mer, 2 mnd etter fødselen veide jeg 10 kg mindre enn før jeg ble gravid. at jeg ikke mistet melken var et under, men ungen hadde det fint og la på seg som han skulle. Nå med tredjemann gikk jeg opp 32 kg og raste ned 22 kg ganske fort, tok vel 3-4 uker, men de siste 10 er det verre med. Er 8 mnd siden fødselen nå og har ca 7 kg igjen, men har ikke gjort noe for å få dem bort heller da før nå nettopp, så er igang nå :-)
MammaTilNick Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 jeg la på meg 15kg og alt var vekk på en uke etter fødsel
Tussa og Sofie Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Tok 6 uker før mesteparten var av. Hadde da 1,5 kg igjen og nå etter 4 mnd er de borte også. Ammet bare de første 2 mnd, dvs fullpumpet )
*Rutletutt* Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Med nr 1 tok det halvannet år - med nr 2 tok det noen mnd, nå er hun snart 7 mnd opg jeg raser nedover i vekt...er ca 7 kg lettere nå enn jeg var før jeg ble gravid:o)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 en uke etter fødsel veide jeg 7 kilo under opprinnelig vekt før fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå