lilleluna7 Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Er her noe som har født ambulerende og som har planer om å gjøre det igjen? Hvilke erfaringer har dere?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hei! Jeg fødte ambulant med min nr. 3 og synes det var helt supert!!! Var trygg og da var det deilig å ha barseltida hjemme, gikk bare og la meg når jeg var sliten og lot gubben ordne opp. Fikk jordmor som tok imot på besøk 3. dag. Hvis du føler deg trygg på å dra hjem kan det absolutt anbefales:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 hva er det ? hjemmefødsel eller føde og dra rett hjem ? hvordan funker dette, må det bestilles eller ? fortell gjerne litt praktisk også !
lilleluna7 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 Det er når du føder på sykehus, men drar hjem etter noen få timer. Altså når du normalt blir overført til barsel. Normalt er vel det ca etter fire timer. Hvis alt er ok, reiser du bare hjem igjen i stedet for å være innlagt på barsel.
litenogtjukk Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har gjort dette med to av mine barn, fødte den ene kl.12.03 var og shoppet kos og god mat kl.17.00 samme dag. og med nr 3 så fødte jeg kl.05.00 var da ute kl.12.00 ca, borte bra, men hjemme aller best. Alle mine er født på lørdag, så det er vel derfor jeg måtte fort hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå