*dum&deiLig*™ Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Større leilighet (4-roms med eget vaskerom) men ca 200 meter å gå til parkeringsplass, eller mindre leilighet (tre-roms)med parkering rett utenfor døren?
wirre;o) Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 det kommer ann på hvor mye jeg bruker bilen. bruker jeg bilen hver dag ville jeg valgt alternativ 2.. jeg er latmannsa selv og ser ikke for meg at jeg drasser barnevogn og matvarer de 200meterne. Da måtte jeg ha ansatt noen til å bære for meg..
*dum&deiLig*™ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 Bruker bilen hver dag. Det er derfor jeg er sånn i tvil! Skikkelig latsabb er jeg. Nå er det bare ett barn, men tenk med trassunge og evt. baby på armen i sidelengs regn...
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Definitivt 4-roms :-) Men nå har ikke vi bil da, hehe ;p
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 200 meter er da ikke så mye Hadde definitivt valgt den største leiligheten! Har dere masse å bære på kan dere jo bare kjøre frem til ddøren, lempe av der og så parkere. Elelr så kan dere eventuelt vente tild et kommer en stor leilighet med parkering rett utenfor til salgs
*dum&deiLig*™ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. februar 2008 Tingen er at vi ønsker å bo i det området, det er de største leilighetene i området og vi har ingen garanti for at det kommer andre leiligheter til salgs i den ene blokken vi kunne tenke oss å bo i. Kjipt hvis det ikke kommer noen leiligheter i "riktig" blokk de neste årene:o( Ingen av blokkene har parkering rett utenfor, men noen har underjordisk garasje. Det er den blokken vi ønsker å bo i, men det er bare toppetasjene og leilighetene på siden som er 4-roms. Resten er like store, men tre-roms. Trenger tre soverom...
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 Hehe ... hvis dere trenger 3 soverom så sier det seg jo selv, da har 3-romsen et soverom for lite :-)))
*dum&deiLig*™ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. februar 2008 Trenger og trenger, ønsker heter det vel;-p Vil så gjerne ha større plass, men er det verdt å ofre parkeringsplassen rett utenfor huset for? Hmmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå