Gå til innhold

melkekua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

hvordan går det om dagen??

ikke så mange dagene igjen til vi møtes nå...

er det noen dager du ikke kan til uka???

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det bare bra, lillegutt er forkjøla, men det går nok over snart. Har bsøk av svigermor om dagen, og det er litt deilig. Avlastning er deilig når gubben er på jobb. Han skal jobbe bare kveld tom fredag :o(

Jeg kan alle dager neste uke jeg vettu :o) Ingen planer er laget. Noen som passer bedre for deg?

Skrevet

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre på sunnaas ennå får vel greie på det når jeg kommer dit søndag kveld håper jeg...

det hadde kanskje passet tirs eller ons midt på dagen?

kommer du til å kjøre bort til meg eller skal dere gå??

tror det er best at dere kommer til oss er jo ikke sikkert jeg få gå så langt utenfor området hehe....

Skrevet

Tirs eller ons passer perfekt :o) Du kan jo gi et lite pip når du vet noe mer. Vi kjører til deg tenkte jeg, like greit det.

Skrevet

ja jeg kan jo sende deg en sms på mandag for da vet jeg helt sikkert når jeg kan ta i mot besøk :)

skal på 3mnd kontroll med linnea til onsdag da skal hun få to sprøyter i lårene sine :( så får vi besøk av presten kl 11 skal ha dåp 9 mars

og så er det foreldremøte i bhg kl 19 så onsdag blir det en travel dag for oss :)

Skrevet

Da har dere nok å gjøre ja :o)

Skal egentlig holde på med takkekort jeg nå, men det er et ork å begynne hehe..lager de selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...