pandabjørn Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Heisann hvordan går det om dagen?? ikke så mange dagene igjen til vi møtes nå... er det noen dager du ikke kan til uka??? klem
melkekua™ Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Her går det bare bra, lillegutt er forkjøla, men det går nok over snart. Har bsøk av svigermor om dagen, og det er litt deilig. Avlastning er deilig når gubben er på jobb. Han skal jobbe bare kveld tom fredag ( Jeg kan alle dager neste uke jeg vettu ) Ingen planer er laget. Noen som passer bedre for deg?
pandabjørn Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 jeg vet ikke hva jeg skal gjøre på sunnaas ennå får vel greie på det når jeg kommer dit søndag kveld håper jeg... det hadde kanskje passet tirs eller ons midt på dagen? kommer du til å kjøre bort til meg eller skal dere gå?? tror det er best at dere kommer til oss er jo ikke sikkert jeg få gå så langt utenfor området hehe....
melkekua™ Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Tirs eller ons passer perfekt ) Du kan jo gi et lite pip når du vet noe mer. Vi kjører til deg tenkte jeg, like greit det.
pandabjørn Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 ja jeg kan jo sende deg en sms på mandag for da vet jeg helt sikkert når jeg kan ta i mot besøk skal på 3mnd kontroll med linnea til onsdag da skal hun få to sprøyter i lårene sine så får vi besøk av presten kl 11 skal ha dåp 9 mars og så er det foreldremøte i bhg kl 19 så onsdag blir det en travel dag for oss
melkekua™ Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Da har dere nok å gjøre ja ) Skal egentlig holde på med takkekort jeg nå, men det er et ork å begynne hehe..lager de selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå