~Ingeborg~ Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hva skal jeg skrive i kortet? Kirken begynner 11 og det blir middag, kake og kaffe i et grendahus etter dåpen.. Jeg er så sykt dårlig på å formulere meg!!! Hjelp..
Misti Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Du/dere inviteres ved dette til ..... sin barnedåp. Dåpen finner sted i ... kirke den.... kl 11. Når kirken er ferdig forstetter feiringen i .... grendehus der det blir servert middag, kaffe og kaker. vi håper dere vil feire dagen sammen med oss hilsen ... .....
mor til 2 gutter Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 hei. her er et forslag: xxx har den glede å innby ............................ til xxx sin dåp ved ...kirke søndag02.03.08 kl 11. mvh ................ går du for.eks innom en bokhandler så kan du kjøpe ferdige kort,som du bare trenger å fylle ut navnene til de som du innviteres og hvilken kirke det er... lykke til :-)
___ Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Vi bare ringte rundt vi. Var jo bare nærmeste fammilie og venner likevel så vi dreoppet hele styret med skriftlig invitasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå