enik<3M06&L08<3 Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 jeg er nå i 22 uke. og har fått ganske tydelig mage... Jeg jobber som vekter i sikkerhetskontrollen på Gardermoen. og opplever stadig rare blikk... opplever dere andre som jobber rare blikk?
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg jobber i barnehage og fikk stadig undrende blikk fra foreldre. Kanskje de lurte på om jeg bare var tykk eller om jeg var gravid, hehe.. Men nå er det ikke noen tvil lengere, har ganske stor mage, er i uke 33. Nå får jeg slike "åå, se en gravid dame" blikk
enik<3M06&L08<3 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 hehe.. mulig det, men jeg må si at vist de lurer på det er di "dumme" får jeg er slank ellers, bare en fotball på magen, hehe... vist det går ann og være tykk med sann mage da vil jeg se det, hihi...
Lykken_er_tre Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har lagt merke til at folk glor veldig nå etterhvert...er i uke 31 og har ganske stor mage... Folk ser spesielt mye om jeg er ute med venner eller min mann og spiser middag eller går på kino.... Det er som om jeg har lyst til å si...joda..gravide kvinner kan også ha ett liv og spise på restauranter uten at det skader barnet.. (uff.. dere skulle ha sett to damer som ikke kunne la være å glo og tiske sammen...jeg drakk nemlig en clausthaler..så jo sikkert ut som jeg drakk øl:) folk er gale:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 haha.. jeg ser de får meg... ville bare høre om det var normalt, eller om det var pga jobben min de reagerte.. hehe...
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Sånn flaks at du kan jobbe uniformert ennå Er også vekter og sjefen har nektet meg uniformerte oppdrag (og alle oppdrag rettet mot andre enn personale faktisk) siden jeg fikk + på streken.. Det er nok endel som tenker at du ikke skulle jobbet nå. Det var faktisk det første kolleger og kunder sa til meg når ryktet begynte å gå. "skal du jobbe nå du da?" "hvor lenge skal du vente før du går og får sjukemelding da?" Men jeg har også lagt merke til at jeg blir stirret mer på. Tror folk flest blir facinert av gravidmager, jeg.. Irriterende men så lenge folk ikke TAR kan jeg leve med det...
blirjegsnartmamma Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er nok en av de som "stirrer".. Man blir rett og slett litt fasinert av gravide mager - synes det er utrolig pent altså!! Men prøver å ikke sende rare blikk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå