Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg går 100% sykemeldt nå, har gjort det siden midten av januar.Har ikke fått sykepenger enda pga vanskelig arbeidsgiver. Er bare vikar, så da ville hun ikke sende inntekts og skatte opplysninger til nav. Min behandler på nav ordnet dette med å sende meg en søknad som heter midlertidig ute av arbeid. Så jeg regner med at jeg får innvilget sykepenger snart. Problemet er bare at sykemldingen går ut om noen dager og jeg må ringe til legen for å få en ny. Må jeg da søke om sykepenger på nytt eller er det nok å levere sykemeldingen?
Axus' girlfriend Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 skulle tro det holdt med å levere ny sykmelding. Er i allefall ikke mer som skal til for min del, men nå har arbeidsgiveren min sendt inn nødvendige opplysninger. ring nav å hør? virker som det er mer papirarbeid om du må søke på nytt, og nav vil jo ha minst mulig å gjøre:) men dette er ikke noe jeg vet med 100% sikkerhet i ditt tilfelle - men slik er det for meg i hvertfall!
babygullz <3 vilde Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Det er straffbart for arbeidsgiveren å nekte å sende inn skatte og innteksopplysninger til nav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå