Gå til innhold

Når dere går turer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dere på og trosser litt smerte, eller går dere rolig og forsiktig. Jeg går ganske fort, så fort jeg kan, men det kan være litt ubehagelig. Litt ekstra kynnere og nedpress, samtidig som bekkenet får kjørt seg litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar det helt med ro når jeg går tur. Kynnerne og nedpresset kommer uansett. Men jeg vil ikke bryte på bekkenet, for det kan virkelig bli ille hvis du ikke er forsiktig. Jeg vet om flere som har måttet leve med evig bekkenløsning. Det er resten av livet det... Ikke værdt å risikere synes jeg da...

Skrevet

Jeg tar det med ro!! Får vonde kynnere hvis jeg tar meg helt ut, legen min er ikke så glad for det. Dessuten har bekkenløsningen kommet så langt at jeg rett og slett blir sengeliggende (!) dagen etter på grunn av smerter, hvis jeg presser på og går på tross av at kroppen sier ifra. Så her er det rolig aktivitet og mye hvile :-)

Skrevet

Jeg er ekstra forsiktig med bekkensmerter, for jeg vil ikke ha kronsik bekkenløsning etter fødsel :)

Jeg tror det er viktig å lytte til kroppens signaler...

Skrevet

Jeg har ikke mulighet til å gå fort. Stopper når jeg merker kynnere - gubben er snill og går tur med meg - han sier bare hmmm pause? når jeg bråstopper. Det går greit. Gjør det samme i svømmehallen når jeg klarer en tur dit. Svømming er utrolig mye bedre enn å gå! (bare pass på å ikke "ta" i med beina når man svømmer vanlig bryst - det er ikke godt for bekkenet - jeg har låst bekken og skiveutglidninger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...