Gå til innhold

Middag idag da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha.... Vanskelig for å bestemme meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kina mat!!!!!!!! :)

Skrevet

Her blir det noe så spennende som fiskeboller i hvit saus. Men er utrolig godt da:)

Skrevet

Blir fiskeboller her også! :D lite spennende, men like godt hver gang! Lett å lage også :)

Skrevet

Her blir det kylling-wok med ris og sursøt saus....

Skrevet

Har kjempelyst på fiskeboller, men sambo hater det og gidder liksom ikke å lage fiskeboller og poteter bare til meg... :(:)

Skrevet

Skinkesteik. Skulle ha den i går, men da ble vi plutselig invitert en annen plass på middag. Så det blir luksus på en mandag :-)

Skrevet

Jeg skal ha biff på Big horn i dag...Namnam

Skrevet

I dag var det lillemann som fikk bestemme middagsmenyen, og til ingen overraskelse, ble det pølser i dag! ;) Raskt og greit. Skal på møte i ettermiddag så da er det greit med noe som er kjapt å lage.

Skrevet

fiskeboller i karrisaus, raspede gulrøtter og mandelpoteter:-) mmmmmmmmmmm

Skrevet

Pølser her :P enkelt å greit.

Skrevet

Big horn er jo best!!

Fiskeboller i hvit saus blir det her i morgen:)

I dag blir det hjemme laget pytt i panne med, pølse, løk, potet og eggerøre:)

Nam nam og unga elsker det:)

Skrevet

hjemmelagede fiskekaker m potet (glemte å legge oppi grønnsaker... de lå ved siden av, skulle legge oppi når poteten hadde kokt litt. var å sjekka jevnlig, å når poteten var ferdig, så jeg plutselig grønnsakene.. sånn kan d gå!)

og hvit saus.

:):)

Skrevet

Skal lage pizzahorn idag faktisk, med salat til :-)

Skrevet

Idag skal jeg ha deilig farse-form.. Lapskausbalanding, medisterfarse og potetstappe i en ildfast form, midt i ovnen på 200 grader.. Kjempe enkelt og kjempe godt!=)

Skrevet

Bare undrer meg litt her: voldsomt mange som spiser fiskeboller :-) Jeg tror ikke jeg har spist fiskeboller siden jeg var barn. Spiser dere det av dere selv, eller fordi barna vil ha det?

Jeg skal ha spaghetti bolognese idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...