mammaentilenguttogenjente Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Det er litt vondt når jeg tisser + det føles som jeg må VELDIG tisse når jeg må på toalettet,men det kommer bare litt...
☆Anonymia☆ Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 er en mulighet ja..har du ikke vondt utenom ?
Mamma til snart 4 Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 jeg ville tippet uvi ja. . har slitt med det i 3 år, å når jeg var ferdig å tisset de 2 dråpene som kom så var jeg like pissetrengt;( jeg ventet så lenge føste gangen at jeg beg å tisse blod. gå ned med tissperøve du så får du en kur med en gang;)
mammaentilenguttogenjente Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 Jo har litt vondt utenom ja.. noen som vet hva urinveisinfeksjon kommer av?
☆Anonymia☆ Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 det kommer vel av bakterier som alt annet..=) når jeg har det så er det helt forjævlig..
vekt85 Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Høres ut som UVI. Lever inn urinprøve i morgen tidlig om du ikke rekker idag, trenger ikke legetime, om det er UVI får du resept å symtomene forsvinner raskt. Venter du for lenge kan det gå over til nyrebekkenbetennelse, og det gjør vondt det! Drikk rikelig, gjerne appelsinjus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå