Gå til innhold

HJELP, HVILKE KLUTER TIL HVA??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her med reklameblad fra princess, tenkte å kjøpe kluter, men her er tre forskjellig typer, HVA BRUKER DERE TIL HVA??

-Frottekluter

-Gaskluter

-Velourkluter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring, men planen er denne:

Gas eller frotte til vask(kropp og ansikt), vet ikke helt hva som er best

Engangsservietter med vann og olje til rompa

Flanell til skvelling

Skrevet

gas kluter til gulping. frotte til vask av kroppen og velour kluter?? brukte ikke det til min første. Du behøver strengt tatt ikke allt du ser i reklamer eller her inne. Tenk logisk...og det går an å handle etter at ungen er ute også,da ser du jo evt om du mangler noe.

Skrevet

Finnes det store gaskluter da, bare sett 25x30 jeg og det virker lite til gulp tenker jeg......

Skrevet

Cubus har store gas-kluter ihvertfall! :)

Jeg kommer til å bruke de til gulp, så bruker jeg frotte-kluter til vask av ansikt/kropp! :)

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Jeg tenker slik:

Tykke gas-kluter tl å ha under hodet når babyen sover i vugga osv.

Tynne gas-kluter til vask av hele kroppen. Forskjellig farge til rumpe og kropp.

Frotte kluter til å vaske ansiktet på dagen eller tørke gulp.

Engangsservietter/våtservietter skal vi bare ha i stellevesken.

Skrevet

Jeg kjøpte det jeg trengte av kluter på www.sparkjop.no både sist gang og denne gangen.

Brukte gassbleiene til gulp, gass klutene til kropps vask(en farve rundt kanten til kroppen og en farve til rumpen), flanellsbleiene under ungen på stellebordet, under hodet i sengen, vognen osv.

Skrevet

Jeg har også brukt gaskluter med forskjellig farge- gul til rompa og rosa kant til resten- får vel bli blå kant nå da kanskje siden det blir en gutt og det kan være greit å skille de to små. Ellers brukte jeg også mye av de gamle tøybleiene (flanell) som underlag i vogn etc. Gulping slapp vi heldigvis unna:-) Men har store gaskluter i tilfelle rottefelle denne gang.

Skrevet

Jeg bruker frottékluter til vask av ansikt/kropp og gaskluter til gulp. Velourkluter har jeg aldri hatt.

Skrevet

Hva skal dere med alle dissa klutene??? Ikke rart folk syns å få barn er dyrt

Skrevet

-og du skal sprute vann i ansiktet og skylle rompa i vasken eller?

disse små gasklutene koster ikke akkuret skjorta da- tre for en tier eller no kanskje? -og tøybleiene/gasbleiene jeg har brukt er gamle gode fra da jeg og mannen min var bleiebarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...