1881 Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Angående denne konserten. er du sikker på at 85000 er inkl transport og slikt for Ole Ivars eller er det bare for at de skal spille? musikkgrupper krever jo ofte både transport og i tillegg at det skal stå drikke på bakrommet samt mat så hadde jeg vært deg hadde jeg sjekket litt ekstra nøye ellers kan det bli en temmelig kostbar bursdag.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 De skal egentlig ha 120.000 for å stille opp i et privat arrangement på en fredag, + at de skal ha dekt hotell. Reiseutgifter dekker de selv. Jeg får det billigere, siden min far kjenner to av de godt.
1881 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Okey, men viss du er sikker på at du syns at det er greit og bruke såpass med penger på noe slikt hadde jeg gått for det. Blir sikkert en minnerik da for både han og deg.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Hadde brukt en million om den hadde vært tilgjengelig:-)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Kjenner jeg blir glad på dine vegne... så koselig for mannen din hvis du får det til!
Bøggly Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Drit i hva alle sier ang bandet (kvaliteten på det osv). Spiller vel ingen rolle hva alle vi her inne synes om musikken - det er hva samboer'n din synes som teller. Jeg synes et godt råd er å ta en ringerunde å spørre om gjestene vil være med å spleise på bandet jeg. De føler kanskje at de er med mer på å gi en gave da, enn om du bare opplyser at det er inngangspenger (folk får mer eieforhold til gaven).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå