Gå til innhold

Hva er det som feiler meg?!?!?! :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver gang jeg spiser mat som er LITT kryddret pippler svetten. dette er både pinlig og plagsomt. mat som andre ikke merker er sterk engang får svetten til å sile på meg. kun i fjeset. taco ol som jeg synes er nydelig, er grusomt å spise sammen med andre da jeg svetter sånn.

er vel ikke normalt å være så ømfintlig for krydder? ble invitert på middag hos noen venner i helgen. wok. trodde nesten jeg ikke skulle fått i meg maten. er så grusomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike som deg hadde jeg faen ikke giddet å be med ut en gang!! Sitte der med svette og se ut som en tåpelig dritt da!! djeeeezzzzzzeeezzzzz... skikkelig turn off!! skam deg:-)

Skrevet

hei. høres ikke noe gøyt ut det du sliter med!!!

et tips er jo å prøve seg litt frem og se om det er noen krydder du reagerer mer på enn andre..

men tror nok at jeg ville tatt en prat med legen om det.

det må jo være utrolig slitsomt!!

Skrevet

haaa.. hørt mye dumt før:-) Skal hun liksom gå til legen å si at hun svetter når hun spiser sterkt krydret mat??? Legen har vel ikke annet råd enn at hun bør slutte å spise sterkt krydret mat!! Er jo ikke akkurat en sykdom det er snakk om heller:-)

Skrevet

Ho ho Dr.Yppert no fikk du meg til aa le hoyt i stuen min med svaret ditt.. synes det var morsomt :-0

Skrevet

Hei! Du kan prøve å trene deg til å spise sterk mat ved å øke styrken etter hvert. Vi er ikke født chilispisere noen av oss, men det er noe som kommer med alderen og vanen.

Begynne med middagsmaten og tilsett pepper! Snart er du innkjørt og klar til å spise sammen med venner =) Lykke til!

Skrevet

Prøv isbiter i skoene, det er effektivt

Skrevet

du er blitt en skikkelig HOT DOG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...