Gå til innhold

Hade dere ringt føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kløe å veldig svie i underlivet et par dager nå, smører med canesten men det hjelper ikke.

Oppdaget nå at der er 3 små blemmer...

Kom å tenke på herpes så ringte legen min, de sa jeg måtte ringe tilbake imorgen for å få akutt time på dagen.

Er i uke 39 å kan jo føde anytime... hade dere ringt til føden for sjekk eller hade dere ventet til imorgen?

Har aldri hatt herpes før, men vet man kan få første utbrudd i svangerskap..

Hva hade dere gjort? kan man ringe føden om noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa...Ring dit å prat med noen som kan svare deg med sine erfaringer og kompetanse...skader vel ikke å prøve - Lykke til:)))

Skrevet

Ville nok ringt legen jeg! Det kan hende at du bør ta disse Canesten-stikkpillene istedet for f.eks! De på føden vil nok bare si at du må ta kontakt med legen! :)

Kan jo hende du har fått en UVI eller no sånt i tillegg!

Jeg ville ha krevd en time til legen i morgen ihvertfall! :)

Skrevet

Ja legen har jeg jo allerede ringt.. å time imorgen får jeg.

Men tenker på om fødselen starter inatt..

Er jo ikke umulig det.

Hva kan egentlig skje hvis det skulle være herpes å jeg føder da?

Skrevet

har akkurat skrevet en tråd om dette selv,og er i uke 40,tenkte å ringe føden for å være sikker selv om jeg skal dit i morgen til jm assistent,men vil snakke med noen med erfaring. ja ingen spørsmål er for dumme .

Skrevet

Jeg ville ringt føden i tillegg ja, i tilfelle det er herpes. Har hørt at man kanskje må ta keisersnitt om det er det, og da må de på føden vite at du kanskje har det. Man får ikke blemmer av sopp...

Ang. sopp så vil jeg anbefale å bruke kombinasjonspakning, da må behandle både utvendig og innvendig for å bli kvitt det. Men du skal ikke bruke den hylsa til stikkpilla, diu skal bruke fingrene. I tillegg bør du bruke den som har èn stikkpille (1sterk i stedet for 6svake) for den fungerer like bra og er enklere (blir ganske tørrt og vanskelig å få inn de siste ved 6dagers kur).

Skrevet

Hva sa de på føden når du ringte`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...