Gå til innhold

Har dere noen spesielle "dilla'er"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så skuffet de to andre svangerskapene mine, hadde ingenting som jeg bare "måtte" ha som man jo hører at gravide ofte har..... Denne gangen har jeg derimot dilla på ristet brød med leverpostei.... av alle ting.... Også har jeg ting som jeg absolutt IKKE vil ha, som jeg før jeg ble gravid ikke kunne få nok avbl.a hjemmelaget pizza m. peperoni-pølse. I beygnnelsen MÅTTE jeg også ha kokt skinke, noe jeg plustelig IKKE har lyst på lenger.. merkelige greier dette her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Måtte le når du nevnte pizza med pepperoni.. det var yndlingen min også før men no klarer jeg ikke tanken på det. Ellers har jeg ikke fått noen spesielle diller, men det er svært få ting som frister til middag, jeg som elsket middag før. Så samboeren min får skikkelig gjennomgå:) er i uke 11 nå, så håper det litt over etterhvert.

Skrevet

Jeg har aldri vært glad i løk, verken rå eller stekt eller på pizza.. men i forrige uke fikk jeg så lyst på noe "salt".. Hadde masse potetgull i skapet, men hadde ikke lyst på det. Jeg gikk løs på posen med sprøstekt løk!!! Har aldri pleid å ha det på pølser engang.. Var da jeg fant ut at jeg kanskje skulle ta en graviditetstest, hehe ;)

Skrevet

Hehe.. festlig!!! Noe uvanlig er på gang da ja!

Skrevet

RISTET BRØD MED LEVERPOSTEI...Spiser ikke annet..Morsomt at det ikke bare er meg.Må derimot ha melk sammen med dette..

Skrevet

Hehe, så rart! Det må jeg også!!!! Har alltid likt leverpostei jeg altså, men nå er det BARE det jeg har lyst på! Moro at du også har det sånn! Nå synes jeg ikke bare det er godt, men FANTASTISK godt! Må ha meg et par skiver til kvelds i dag og kjenner jeg! :o)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har fått dilla på noe ennå (når er det vanlig å få det?? Jeg er 6+3), men jeg må le litt når jeg leste de andre kommentarene her for jeg tenker mye på grov leverpostei for tiden (koko!), men jeg har ikke spist noe av det ennå. Har fremdeles ikke noe matlyst :/

Skrevet

Grovt brød med leverpostei, eller brunost på........namnam!

Skrevet

Litt pussig, og dessverre usunt. Men dunder salt av alle ting fikk jeg plutselig lyst på her en dag. Til vanlig er jeg ikke så glad i salt godteri, bare litt i så fall, men nå kan jeg plutselig spise mange om dagen!

Skrevet

Jeg pleier å drikke MYE pepsi max, men nå frister det ikke lenger... Derimot fanta og frukt (friske ting...) !

Jeg har "lyst på noe" HELE tiden, men vet aldri hva.. så blir ofte til at jeg spiser ingenting i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...