Gå til innhold

hjelp med hobby blogg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opprettet en hobby blogg i går.. Er ikke så veldig inne på dette. Foreløpig har jeg klart å legge inn litt info om meg.. litt bilder og diverse..

Men det jeg lurer på er hvordan jeg går frem for å lage litt mer system. Feks flere kategorier. Når jeg legger inn bilder nå så kommer alle bare i rekkefølge nedover.. men jeg kunne tenkt meg at det låg under kategorier som feks dukkeklær, barneklær. kort osv..

Er det noen av dere med blogger som muligens kunne gitt meg litt hjelp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på hvilken blogg du har... Jeg har Blogspot, og der legger man inn Etiketter. Da kan man sortere bildene/innleggene i f.eks. barneklar, dukkeklær osv. Etikettene kommer opp som sideelementer hvor man kan klikke og gå opp kun kategorien du har lagt inn.

Skrevet

Tusen takk for svar!!

Det er blogspot jeg har også.. Da skal jeg gå inn å se om jeg klarer det ... Takk takk..

Skrevet

oki.. NÅ er jeg visst litt treg.. Men.. Jeg klarer det ikke..Jeg klarer å åpne opp etiketter.. Men klarer ikke legge inn feks bilde i etiketten.. Er det kanskje noen innstillinger eller ting jeg må registrere før jeg kan gjøre det??

Evig takknemelig viss du forsatt kan hjelpe...

Skrevet

Skal prøve å forklare forståelig:=)

Bruk f.eks. ett innlegg du allerede har postet. Gå inn på administrere..innlegg.. trykk på redigere det innlegget du skal putte inn etiketter på.

Scroll helt ned i innlegget ditt... under tekst og innlastede bilde/bilder.

Der står Alternativer for innlegg... Etiketter... deretter ett hvitt skrivefelt. I dette feltet skriver du f.eks.: barneklær. Har du lastet opp flere bilder i innlegget skriver du nøkkelordene med komma imellom. Deretter klikker du på feltet Publiser innlegg.

Du kan se hvordan bloggen min ser ut i forhold til etiketter:

www.bentes-kreative-side.blogspot.com

Skrevet

Tusen hjertelig takk for hjelp!! Endelig skjønte jeg det..:)

Jeg hadde gjort helt feil i fra starten og lagt inn bilde som sideelement.. Men nå tror jeg at jeg har fått orden på det..

Takk takk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...