Gå til innhold

ODIN

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenk å kalle babyn for ODIN hva synes dere? pappan og jeg liker det navnet,men familien synes er tåpelig navn hunde navn sier de,men ikke f--- det er ett norrønt navn,pappan er norsk men jeg er av utenlandsk opprinnelse. Hadde det vært jente skulle vi hatt NORA EMILIE. da har vi Nora syltetøy mobb mobb.helvete det gjør meg sint

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Odin er kjempe fint om det er en trøst..;) Og drit i hva alle andre mener, noen har alltid en mening om navnevalg..

Skrevet

Synes det er et skikkelig kult navn jeg! :)

Kan desverre ikke bruke det selv da eksen min heter det! :(

Skrevet

takk det synes jeg også.Ja sant det alle kan jo ikke like samme navnet

Skrevet

ja skulle tatt seg ut hehe da blir nå værende pappa glad.

Skrevet

Vi har valgt Loke ;) , får blanda reaksjoner vi og, men det som betyr noe er at vi er enige om navnet ,,driter i hva våre foreldre synes. Ikke deres valg!

Skrevet

:-) jeg syntes Odin var fint jeg også!! Synes ikke det er et hundenavn!

Skrevet

Kjenner noen som har ei bikkje som heter Odin, og har en kompis som heter Odin. Helt greit navn syns jeg. Ikke bry deg om hva andre syns.. Liker godt norrøne navn. Har valgt det selv til min gutt.

Skrevet

Eeeelsker det...=oD....

Drit i hva resten sier vel..de får lære seg å like det...Det er dere som skal like det...

Skrevet

Ikke et navn jeg liker så godt personlig, men har ikke helt skjønt hvorfor folk gidder å diskutere med familien, jeg syns det funker best å si når babyen er ute, at her er Odin :)

Skrevet

Det synes kanskje navnet er rart nå, men tro meg de kommer ikke til å synes det etterhvert som de blir vant til det og kjent med babyen Odin.

Min lillebror heter Sigurd, og da han ble født var ikke dette et spesielt populært navn og alle i familien sa til mamma, at du kan jo ikke kalle ungen det?? Det er jo bare gamle menn som heter det. Men Sigurd kunne liksom ikke ha hett noe annet!! Det er de alle enige om nå!! :) Odin er et fint navn, og det er bare dere som bestemmer hva babyen deres skal hete! :)

Skrevet

syns odin er kjempe fint!1 vår gutt skal hete odin leander.:) svigers liker det men foreldrene mine syns ikke det var sånn kjempe stas, men de blir nok vant til det :):)

Skrevet

er bare inne å sniker fra 2.trimester...

odin er kjempe fint..

sikkert for at min lille skal hete det..

svigermor vil ha vegard,men ikke fanken...

elsker navnet jeg

Skrevet

André skrives sånn, kanskje greit å lære seg det hvis gutten din skal hete det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...